حدیث روز :

پیامبراکرم (ص) می فرمایند:
« من احبّ فاطمة ابنتی فهو فی الجنة معی و من ابغضها فهو فی النار »
هرکسی فاطمه (س) دخترم را دوست بدارد در بهشت با من است و هرکس با او دشمنی ورزد در آتش جهنم است . ( بحارالانوار ج47 ص 116)

۱۳۹۱ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

منم زهرا (س)

تقدیم به فاطم شیعیان :



من آن مرغ شکسته بال این آشیانم 
من آن داغ نشسته بر دل این بوستانم
در میان خارهای گل آزار مدینه 
من آن باغ عصمت را گل پرورانم
آفتاب فرو مانده در تفسیر نور 
من آن چراغ فروزان این جهانم 
در میان کوچه های بی قراری 
من آن پاسدار ولایت را قهرمانم
صدای پای ناقه غاصبان خلافت را
من آن آهنگ رسوایی این کاروانم
ز جور و جفای مردمان مدینه 
من آن سوخته بال زآتش آن ددانم
هر که را در این جهان نشانیست
منم زهرا که خفته در قبر بی نشانم 
در روز حسرت و ظلمت و وحشت 
منم زهرا فاطم وحشت وآتش پیروانم


شائق ایرانی 
ونکوور  بهار 91 





هیچ نظری موجود نیست: