حدیث روز :

پیامبراکرم (ص) می فرمایند:
« من احبّ فاطمة ابنتی فهو فی الجنة معی و من ابغضها فهو فی النار »
هرکسی فاطمه (س) دخترم را دوست بدارد در بهشت با من است و هرکس با او دشمنی ورزد در آتش جهنم است . ( بحارالانوار ج47 ص 116)

۱۳۹۰ اسفند ۲۲, دوشنبه

سخن اوّل

سلام بر زهرا (س) 
سلام بر دختر پاک رسول خدا (ص) آنکه در نزد خداوند آنقدر عزیز بود که رضای او رضای خدا بود .
سلام بر آن بانویی که آنقدر در محراب عبادت ایستاد که از شدت عبادت پاهایش متورم گشت و سرآمد زاهدان و عابدان بود .
سلام بر مرضیه که هم خدا از او راضی بود و هم او از خدا راضیه بود .
سلام بر زهرا که هر روز سه بار صورتش نورانی می شد برای علی و جلوه نور جمالش کون و مکان را در می نوردیدید و عالم ظلمانی ما را نور افشانی می کرد.
سلام بر محدثه آنکه زنان مدینه را جمع می کرد و برای آنان قرآن می آموخت و از فرشتگان الهی احادیثی را نقل می نمود .
سلام بر ریحانه النبی آنکس که پیامبر (ص) در حقش فرمودند فاطمه پاره تن من است و گل پدر .
سلام بر ام ابیها و مادر سادات .
سلام بر پهلوی شکسته تو ای زهرای اطهر .
اینک پس از گذشت قرنها هنوز صدای مناجات تو در گوش فلک زمزمه می شود و هَمه هَمه ای در قلب دوستدارن تو برپا می کند و هنوز صدای خرد شدن استخوان پهلویت و سقط محسن شش ماهه ات و آن مسمار خونین در ، و رد آن بر روی سینه ات بغض عاشقانت را می شکند و ناخواسته چشم تاب ابری ماندن  در هوای کوی تو را ندارد و شروع می کند به باریدن قطرات اشکِ عاشقی ات ، و اینجاست که عاشق تو پیر و جوان نمی شناسد و مکان و زمان برایش مفهومی ندارد .

 چو آنان که در ایران و عراق و بحرین ...و یا چو ما عاشقان نجابت و عفت و معصومیت تو در این سوی دنیا نام تو را با افتخار بر زبان جاری می کنیم تا صدای هِق هِق گریه هایت و ظلمی که بر تو و دین پدر تو روا داشتند در همه عالم فراگیر شود تا همگان و دشمنانت بدانند هنوز داغ ظلمی که برتو رفته مندرس نگردیده و حبّ زهرا در قلب محبانت شعله ور است و هنوز به سوگ نشسته ایم  و از آموزه های مکتب تو و فرزندانت هر آنچه را که آموخته ایم فریاد بزنیم تا گوش عالم از فریاد ما پر گردد که ما هر که باشیم چه پیر و چه جوان ، چه زن و چه مرد ، چه در وطن و چه دور از وطن ، چه دارا و چه ندار ، و...
همه با هم فریاد خواهیم زد ای سید المرسیلن (ص) ما محبّان زهرای تو هستیم و حبّ زهرای تو را به تمام کائنات و ذخایر عالم معاوضه نخواهیم کرد تا اینکه در حوض کوثر آنگونه که خود گفتی دیده به جمال زهرای تو بشوییم .

هموطنان عزیز و گرامی :
این وبلاگ به عنوان اولین مسجد مجازی شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) در شهر ونکوور می باشد که توسط حقیر غلام الزهرا (س) ، راه اندازی می شود .


به قول شاعر :


تقدیر به یک ناقه نشانیست دو محمل               لیلای حدوث تو و سِلمای قِدم را

حال که تقدیر حقیر و شما را به این سرزمین کشانده بر خود وظیفه دیدم آنچه را که در باب اسلام و اهل بیت (ع) آموخته ام را به عنوان برگ سبزیی وتحفه درویش با شما به اشتراک بگذارم پس بر اساس شریعت اسلام و حبّ اهل بیت (ع) خاصّه وجود نازنین بقیه الله اعظم ( اروحنا روحی فداه ) و مادرش صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) با حضور در این وبلاگ مرا یاری نمائید .
این وبلاگ معطر به نام زهرای اطهر (س) می باشد از دوستان و هم وطنان گرانقدر تقاضا می شود در صورتی که این وبلاگ را انتخاب می نمایند دقت داشته باشند که خدای ناکرده این فضای مقدس و مطهر را با جملات و نظرات ناپسند آلوده نکنند .
ضمنا دوستان اگر سئوالی شرعی و یا هر گونه پیشنهاد و انتقادی داشتند می توانند به ایمیل اینجانب ارسال کنند در اسرع وقت به خواسته ها و سئوالات آنان پاسخ داده خواهد شد .

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)
الاحقر شیخ مجید رسولی
مسجد مجازی حبّ الزهرا (س) شهر ونکوور 



ایمیل :rasouli_majid@hotmail.com





۲ نظر:

A.MALK گفت...

در اینجا نوشتی که وابستگی ات به خداست و اهل بیت (ع). سوال من اینست که این وابستگی را خودت تعیین کردی و یا آنها؟ اگر خودت تعیین کردی، چطوری؟ اگر خدا وجود داشت اینطوری که آخوند، خاخام و کشیش ها میگویند اگر او وجود داشت، اول از همه شما ها را سنگ میکرد.

از تبار فامرین گفت...

از کفر من تا دین تو راهی به جز تردید نیست/
دلخوش به فانوسم مکن اینجا مگر خورشید نیست /
دوست عزیز من کاملا به نظر شما احترام قائلم همانطوری که شما به عدم وجود خدا ایمان دارد و حق شما نیز هست بنده به عکس نظر شما ایمان دارم و از خدا خودم می خواهم که برای شادی دل شما هم که شده باشد من را سنگ کند شاید شما به او ایمان بیاورید و این افتخار بزرگی برای من است .
مجید رسولی