حدیث روز :

پیامبراکرم (ص) می فرمایند:
« من احبّ فاطمة ابنتی فهو فی الجنة معی و من ابغضها فهو فی النار »
هرکسی فاطمه (س) دخترم را دوست بدارد در بهشت با من است و هرکس با او دشمنی ورزد در آتش جهنم است . ( بحارالانوار ج47 ص 116)

۱۳۹۱ مرداد ۱۹, پنجشنبه

اسلام در دست دکترها و مهندس های اسلام شناس و طلبه های قلابی

در این شبها فرصتی دست داد که پس از سالها برای اولین بار بتوانم بدور از هیاهو و جمعیت کمی با خود و خدای خود خلوت کنم و چقدر زیبا بود این لحظات که سالها از آن بی بهره بودم هر چند در اسلام مکررا بر جماعت تاکید شده ولی انصافا خلوت گزینی و معتکف شدن هم برای خودش عالمی دارد و بدون اغراق در این چهارده سال اخیر بهترین شب های ماه رمضان عمرم در اینجا بود که بوی از ریا و منیت و چشم به هم چشمی و خیلی از آفات هایی که متاسفانه امرزوه دامن گیر جماعت ما ایرانی ها شده نداشت و از خدا خواستم که مرا دوباره به جماعت برنگرداند و این حال خوش را از ما دریغ نکند.
از اینکه این همه سال پیش نماز بوده ام احساس گناه می کنم چرا باید این مسئولیت سنگین را بپذیرم و در حالی که می توانم برای خود فردا نماز بخوانم و هر گونه که لذت می برم عبادت کنم ، مردمی که به من اقتدا می کنند مسئولیت سنگینی را به دوش من می گذارند که گاه کمر شکن است وقتی دیگرانی هستند که برای پیش نماز شدن سر و دست می شکنند و در برخی از مراکز اسلامی خدا خدا می کنند آخوندی نباشد که اینها پیش نماز باشند و برای خود جایگاهی دست و پا کنند چرا ما آخوند ها اصلا دخالت کنیم ، به جهنم که مردمی که عقلشان به چشمشان است چه بلایی سر این دین  می آورند ؟ وقتی مردم اسلام  مدرن و اسلام باب میل خود را می خواهند ما چه کاره هستیم که غصه آنها را بخوریم !
مگر این مذهب صاحب ندارد خودش هم بیاید درستش کند وقتی مردم در طول سال نمازشان را خیلی هاشان نمی خوانند و آن وقت می خواهند با چند نوبت نماز خواندن در شب های قدر و ماه رمضان و محرم و... خود را به خدا نزدیک کنند و از آن طرف هم مداحان ضد خدا و ضد قرآن و اهل بیت و بی سواد هم می گویند اگر امشب شب قدر توبه کنید و یک قطره اشک برای سیدالشهداء و حضرت علی (ع) بریزید یک راست می روید بهشت نتیجه این گونه اسلام می شود اسلام این روزهای ما ، یعنی شما بعد از این مجلس بیرون رفتید بروید هر کاری دلتان می خواهد انجام دهید بیائید اینجا یه گریه کنید و دوتا سینه بزنید گناهاتون پاک میشه ؟ !!!
این خدایی که این مداحان بی دین و بی سواد می گویند چقدر خدای بی خودی هست مطمئنا خدای آنها با خدای اسلام واقعی متفاوت است خدای ما در قرآن ترک واجبات را حرام دانسته و موکدا دستور به نماز داده و بارها گفته است که توبه هر کسی مورد قبول واقع نمی شود یکی از آنها تاریک الصلاه و سست ایمانها و منافقین هستند این چرت و پرت ها را به خورد مردم می دهید از خدا بترسید فردای قیامت باید جوابگو باشید آقایان .
اسلام دین عمل گرایی ایست و عقلانی ، کسی منکر گریه کردن بر مصائب اهل بیت (ع) نیست ولی این به این مفهوم و مجوزی برای ما نیست که برویم هر کاری دوست داریم انجام بدهیم و بعد با دو قطره اشک کارمان درست شود .
قصد نداشتم دیگر در کار این جماعت متملق و ریاکار و دنبال نام برخی از افراد به اصطلاح مومن و جیره خوار ورود پیدا کنم و چیزی بنویسم ولی چه کنم دست از سرمان بر نمی دارند تماس می گیرند و مطالبی را بیان می کنند که شرم آور است نمی شود از کنار آن گذشت ، عاقبت و خروجی سلسله درس های " اسلام و مدرنیته " مکلاهایی که خودشان را دکتر و مهندس می نامند چیزی جزء این نیست ، عاقبت خیانت ها و سوء استفاده روحانی بدنامی که به اسم دین و مذهب مردم ساده و مومن را سرکیسه کرد و رفت جزء این نیست که یک بهائی زاده پیش نماز عدهّ ای از شیعه ها شود .
برخی از کسانی که چند وقت پیش من را به جرم یک دیدگاه سیاسی ملامت می کردند و برای آن آقای دکتر که می خواست اسلام و مدرنیته را به آنها یاد بدهد یقه می دریدند امروز کجا رفته اند که دست گل های این دکترشان که ادعا هم می کند در حوزه درس خوانده است باید در آن حوزه علمیه ای که ایشان آنجا درس خوانده است را گِل بگیرند که برای خود فتواهای صد تا یک من غاز صادر می کند و مسلمات و قطعیات دین را فدای خوشایند چند نفر و چند صبا تریبون داشتن می کنند و دم می زنند که ما مقلد آقای سیستانی هستیم که بعید می دانم ایشان از این افتضاحات این افراد خبر داشته باشد لااقل به فرمایش سیدالشهدا (ع) دین ندارید آزاده باشید و اسم این مرجع بزرگ و عزیز را بیش از این با رفتارهای زشت خراب و لکه دار نکنید شما اگر واقعا برای خدا احساس تکلیف کرده اید اگر راست می گوئید این جایگاه پیامبر (ص) را رها کنید صاحب این مذهب خودش می داند چه کند !! معلوم است که این کار را نمی کنید آنوقت دیگر کسی دکتر دکترتان نخواهد کرد و زنانتان پیش دیگران نمی توانند پزتان را بدهند وبگویند دکتر خیلی آدم مومن و... است .
اگر این دکتر طلبه بود و درس طلبگی خوانده عرضه دارد لباس روحانیت بپوشد و تبلیغ کند نه اینکه عافیت طلب باشد و ریشش را گاهی شش تیغ کند و بعد ادعا کنند که دکتر خودش طلبه بوده ، کدام طلبه ریشش را شش تیغ می کند و با زنهای نامحرم دست می دهد و بعد می آید و اسلام و تفسیر قرآن را درس می هد این افراد یک مشت عافیت طلب نون به نرخ روز خور هستند و عین آفتاب پرست رنگ عوض می کنند اگر آدم درستی بودند که جلوی خیلی از انحرافات را در مجالس خود می گرفتند و توی دهن متملقین خود می زدند .
به هر حال خواستم بگویم دوستان خودشان می دانند شرکت در این مجالس این طلبه قلابی و مامور امنیتی و دست نشانده که افکار بیمار خود را با تفسیر به رای کردن آیات قرآن و برخی از روایات محل اشکال است و از ثواب و صواب انسان را دور خواهد کرد کسانی که از پول بیت المال مواجب گیر هستند و با این ترفند آدم فروشی می کنند خائن به مردم و اسلام هستند و به زودی اسنادی در این زمینه دارم که در همین سایت به یاری امام زمان در رابطه با این دکتر اسلام و مدرنیته و طلبه قلابی که خیلی ها فکر می کنند آدم درستی هست منتشر خواهم کرد تا مردم متوجه شوند یک مامور و شکنجه گر در ایران چگونه خود  را در قالب دکتر و طلبه جا زده و امروز در یکی از مراکز اسلامی برای مردم درس اسلام می دهد منتظر باشید تا اسناد را به زودی منتشرکنم .
التماس دعا.


هیچ نظری موجود نیست: