حدیث روز :

پیامبراکرم (ص) می فرمایند:
« من احبّ فاطمة ابنتی فهو فی الجنة معی و من ابغضها فهو فی النار »
هرکسی فاطمه (س) دخترم را دوست بدارد در بهشت با من است و هرکس با او دشمنی ورزد در آتش جهنم است . ( بحارالانوار ج47 ص 116)

۱۳۹۱ مرداد ۲۰, جمعه

شب ليله القدر


شب ليله القدر همان شبي است كه شما با خداي خود انس مي گيريد. آيا ميبيني كه ليله القدر چه قدر خوب است؟ چقدر حديث براي ليله القدر شنيده‌ايد؟وقتي كه با خداي خود انس گرفتي آن شب ليله القدر است و آن را احيا گرفته‌اي. شب زنده شده است و به صبح انچاميده است. تسبيح خدا شده است .حتي مطلع الفجر. ملائكه را خداوند بر سر آن عبدي مي‌ريزد كه بيچاره شده است و خدا و ائمه را مي‌خواند. تا چه وقت؟ حتي مطلع الفجر.
ان ش
اء الله همه شبها براي ما شب قدر باشد. هر شب از شب قبل بهتر .هر وقت محزون شدي و با خوبان از خودت دفع حزن كردي ، ليله القدر است. وقتي كه ليله القدر را درك كردي ، صبح ديگر نزديك است . صبح ، فرج است و صبح فرج است.
ديگر آزادي هرجا كه مي خواهي مي‌روي و هر كاري را كه مي خواني مي كني .ديگر خواست نيست. هرچه از دستت صادر مي‌شود خواست اوست. خواست، مال اوست. خواست يك بخاري است كه از وجود شما در مي‌آيد و بالا مي‌رود. اگر مي‌خواهي نام او را روح بگذار .آيا اين نقطه‌اي است از ما؟ بله.به مركز آسمان و زمين مي‌رود و سپس از آسمانهاي غيب روي خودت و خلق خدا سايه مي اندازد.
 

هیچ نظری موجود نیست: