حدیث روز :

پیامبراکرم (ص) می فرمایند:
« من احبّ فاطمة ابنتی فهو فی الجنة معی و من ابغضها فهو فی النار »
هرکسی فاطمه (س) دخترم را دوست بدارد در بهشت با من است و هرکس با او دشمنی ورزد در آتش جهنم است . ( بحارالانوار ج47 ص 116)

۱۳۹۱ خرداد ۸, دوشنبه

اعلام تشکر و خبر هایی برای مخاطبان عزیز مسجد مجازی حب الزهرا (س)

این روزها خیلی حس نوشتن ندارم راستش را بخواهید کمی دلگیرم ، و چند نفر از دوستان ایمیل زدن و تماس گرفتن و گلایه مند بودند که چرا به روز نیستم و دیگر از آن آب و تاب روزهای اول افتاده ام و صحبت هایی که واقعا به حق بود .
وبلاگ نویسی کار ساده ای نیست و زمان بر است و اگر نتوانی مطالب را زود به زود به روز کنی مخاطبان خود را از دست می دهی .
البته من این نکته را هم اضافه کنم که من تازه اسباب کشی کردم و هنوز اینترنتم وصل نشده و با یک کمپانی قرارداد بستم توی این هفته اینترنت خانه ام وصل می شود و ان شاالله از گذشته پر انگیزه تر وارد خواهم شد دلیلش هم این است که من باور نمی کردم مسجد مجازی ام مسجدی های پا پرو قرصی دارند یکی از دوستان از امارات متحده عربی به من زنگ زده بود و کلی گلایه داشت که چرا مطالب وبلاگ را به روز نمی کنی و از این قبیل حرف ها و یکی دیگر از دوستان از نیویورک تماس گرفته بود و خیلی ناراحت بود که چرا مثل سابق فعالیت نمی کنم و دوست دیگری از استرالیا ایمیل زده بود که اگر مشکل مالی و یا مسایل دیگر مانع می شود شما مطالب را به روز کنید اعلام کنید تا حمایت کنیم و چندین نفر دیگر هم از کشورهای دیگر مانند روسیه و نروژ و آلمان و انگلیس و آفریقای جنوبی و ترکیه و چین و بخصوص آقا حمید از سوئد که چندین بار زنگ زدند و ایمیل دادند و گفتند که باید این مسجد شما را جهانی کنیم و اعلام کرده اند من از اعضای ویژه مسجد شما هستم و نظرات دل گرم کننده دیگر که من از همین جا دست تک تک شما مخاطبان عزیز را می بوسم و برای شما آرزوی بهترین ها را دارم .
جالب است بدانید هفته پیش یکی از مخالفان سر سخت روحانیت که در این شهر هم زندگی می کنند به من زنگ زده بود و گلایه داشت که چرا مطالبم را به روز نمی کنم و می گفت : درسته من آخوندها را قبول ندارم ولی ناراحت می شم شما مطلب نمی نویسید و دوست ندارم شما را ناراحت و بی انگیزه ببینم و...
خلاصه این چند روز تستی هم بود که ببینم چقدر مخاطب دارم و مخاطبانم چقدر از حضور من در فضای مجازی راضی هستند و چقدر نا راضی ، به هر حال برای من ثابت شد به خاطر این عزیزان موافق و مخالف هم که شده باید این مسیر را پر انرژی تر از گذشته ادامه بدهم .
پس دوستان منتظر برنامه ها و پکیج های آینده من در این وبلاگ باشند و نوآوری هایی که انجام خواهم داد و شاید هم از این به بعد تصویری با مخاطبان ارتباط برقرار کنم .
و خبر دیگر اینکه به میمنت ایام ماه مبارک رجب و همزمان با تولد حضرت علی (ع) بنیاد علمی تولد دوّم را در شهر ونکوور راه اندازی خواهیم نمود که فقط صرفا به مباحث فلسفه و تاریخ فلسفه خواهد پرداخت و از طریق اسکایپ هم برنامه ای برای علاقمندان در سراسر جهان خواهم داشت که دوستان علاقمند می توانند به صورت آنلاین در کلاسهای این بنیاد شرکت کنند و از مباحث مطرح شده استفاده کنند و مشارکت نمایند .
دوستان گرامی تا چند روزه آینده منتظر باشند ان شاالله دوباره به مسجد مجازی بر خواهم گشت .

هیچ نظری موجود نیست: