حدیث روز :

پیامبراکرم (ص) می فرمایند:
« من احبّ فاطمة ابنتی فهو فی الجنة معی و من ابغضها فهو فی النار »
هرکسی فاطمه (س) دخترم را دوست بدارد در بهشت با من است و هرکس با او دشمنی ورزد در آتش جهنم است . ( بحارالانوار ج47 ص 116)

۱۳۹۳ مرداد ۵, یکشنبه

اطلاعیه مهّم مرکز اسلامی فرهنگی و آموزشی طاها در خصوص عید فطر در شهر ونکوور

بسمه تعالی

ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات همه مومنین گرامی در ماه مبارک رمضان کمیته استهلال ماه شوال مرکز اسلامی فرهنگی و آموزشی طاها با استعلام از مراکز مختلف عملی در شهر ونکوور و سایر شهرهای هم افق در خصوص رویت هلال ماه شوال در غروب روز یکشنبه 27 جولای 2014 هلال ماه رویت نشد بنابراین طبق تحقیق و بررسی این کمیته که مورد تایید مراکز علمی معتبر می باشد فردا دوشنبه روز سی ام ماه مبارک رمضان خواهد بود و روز سه شنبه 29 جولای 2014 روز عید فطر می باشد.



چنانچه که برخی از مراکز اسلامی در این شهر فردا را روز عید اعلام کنند مسئولیت شرعی و اخلاقی آن به عهده آنان خواهد بود و بهتر است در این زمینه تحقیق فرمائید .
در مورد میزان فطریه در شهر ونکوور که باید قوت غالب مردم باشد به صورت گسترده و تخصصی بررسی شد و میزان زکات فطره مبلغ 16 دلار به ازای هر نفر تعیین می باشد و میزان کفاره عمد 70دلار و غیرعمد 6 دلار می باشد.
این مرکز آمادگی دریافت زکات فطره هم وطنان عزیز را دارد تا به دست نیازمندان و طبق شرع مقدس اسلام به مصرف برساند جهت اطلاع از نحوه پرداخت زکات فطره و یا سئوالات شرعی در خصوص عید فطر با شماره تماس 7787078777
این مرکز و یا ایمیل tahavancouver@yahoo.com تماس حاصل فرمائید .


با تشکر
روابط عمومی مرکز اسلامی و فرهنگی و آموزشی طاها
ونکوور کانادا - رمضان 1393 

هیچ نظری موجود نیست: