حدیث روز :

پیامبراکرم (ص) می فرمایند:
« من احبّ فاطمة ابنتی فهو فی الجنة معی و من ابغضها فهو فی النار »
هرکسی فاطمه (س) دخترم را دوست بدارد در بهشت با من است و هرکس با او دشمنی ورزد در آتش جهنم است . ( بحارالانوار ج47 ص 116)

۱۳۹۲ مرداد ۱۶, چهارشنبه

بیانیه به مناسبت عید فطر سال 2013 در ونکوور

ضمن عرض ادب و احترام و آرزوی قبول طاعات و عبادات مومنین گرامی ساکن ونکوور به اطلاع می رساند از آنجائیکه امشب 7 آگوست هلال ماه شوال مشاهده نگرددید بنابراین فردا پنج شبه 8 آگوست سی امین روز ماه مبارک رمضان است و پس فردا قطعا عید فطر خواهد بود.
با توجه به اینکه برخی از افراد و مراکز فردا را روز عید اعلام نموده اند از لحاظ شرعی پاسخگو خواهند بودند و شاید ادله اثبات هلال ماه شوال برای آنان ثابت شده باشد ولی برای برخی ثابت نشده باشد  بنابراین عزیزانی که فردا را عید می کنند مسئولیت شرعی آنها به عهده آن مراکز و افراد می باشد ( ان شاالله که صحیح باشد ) امّا کسانی که از اینجانب سئوال می کنند و زنگ می زنند باید اعلام کنم با توجه به ادله محکم و مستدل فردا روز عید نیست و دوستان باید روزه خود را بگیرند.
ضمن امسال با توجه به برآورد بنده و دوستان دیگر مبلغ زکات فطره در ونکوور کانادا به ازای هر نفر 12 دلار می باشد .
من الله التوفیق ، الله علم  

هیچ نظری موجود نیست: